דף הבית » קורס כתיבה יוצרת לבני גיל הזהב

קורס כתיבה יוצרת לבני גיל הזהב

אומרים שאף פעם לא מאוחר ללמוד דברים חדשים. המציאות מוכיחה שבני גיל הזהב כיום מרבים לשאוף דעת וללמוד עוד ועוד. אחדקורס כתיבה יוצרת לבני גיל הזהב הקורסים שמושכים עניין רב הינו קורס כתיבה יוצרת. כך שאם תמיד רציתם לכתוב בצורה מקצועית יותר, בהירה או מושכת יותר, אם רצונכם לכתוב סיפור חיים או להוציא ספר לאור ואפילו אם רציתם להשתחרר מקשיים או מועקה רגשית בזכות תהליך יצירתי מרתק, קורס כתיבה יוצרת לבני גיל הזהב יראה לכם את הדרך.

היכן נערכים קורסי כתיבה יוצרת? ואיך מצטרפים?

בגיל הזהב האדם מגלה כי עיתותיו בידיו. הזמן הפנוי מתאים מאין כמוהו לפתח תחביבים שתמיד רציתם אך לא מצאתם את הזמן. בגיל הזהב ניתן להתרווח ולהתפנות כדי לבטא את היצירתיות הבוערת בפנים. בימים אלה ניתן למצוא אין ספור סדנאות או קורסים לכתיבה יוצרת. חלק מהקורסים מתאימים לכלל הציבור, חלקם נועדו במוצהר לפנסיונרים, יש שמכסים נישות מסוימות (כגון כתיבת שירה, מחזות, ביוגרפיות, אגדות, ספוקן וורד). שלל הקורסים הללו מתקיימים בכל הארץ, במתנ"סים, במועדוניות, במרכזי דיור מוגן ובמסגרות פרטיות. את הקורסים מעבירים בדרך כלל אנשים בעלי ניסיון מוכח בכתיבה, בהם סופרים ומשוררים מוכרים יותר או פחות, מורים מקצועיים, בעלי תארים בספרות, עיתונאות, פסיכותרפיסטיים ועוד. ומי מוזמן להצטרף? כולם, בלי יוצא מן הכלל. כל מה שצריך זה רצון, תשוקה לכתוב, ולא משנה אם יש או אין ניסיון.

מי ומי בכותבים?

לכאורה נדמה כי קהל היעד המתאים לקורס בכתיבה יוצרת לבני גיל הזהב מורכב מאנשים שתמיד הכתיבה בערה בליבם. אמנם, יש בין הלומדים והכותבים כאלה שתמיד כתבו יומנים וזיכרונות, יש שמילאו מגירות בשירים או במחזות. אבל מנחי סדנאות מנוסים מעידים על נקודה מאוד מעניינת. לפעמים חיידק הכתיבה מתעורר פתאום, כאילו יש מאין. ואין מדובר דווקא בכישרון מולד שכבר מאוחר לפתח. בני שישים, שבעים, שמונים ותשעים שמתחילים לראשונה לפתח את יכולת הכתיבה היוצרת מצליחים להפיק סיפורים ויצירות, מן הדמיון ומן המציאות.

קורס כתיבה יוצרת יעזור לכם למצוא הקול האישי שלכם

מנחי קורסים וסדנאות כתיבה מספרים שניצוץ הכתיבה קיים בכולנו. יחד עם זאת, את הניצוץ הזה אפשר לפתח ולטפח. בקורס כתיבה לומדים לא רק היבטים עיוניים אלא גם מוצאים משהו ייחודי ומרתק – כל אחד וכל אחת מוצא את הקול האישי. אפשר לפתח ולטפח סגנון וללמוד כיצד להתנסח בצורה מרתק ומושכת. וזו בעצם סיבה מרכזית לכך שמצטרפים לקורס שכזה. כל אחד יכול לכתוב למגירה, אבל בקורס משייפים את היכולת ומקבלים כלים ליצור יצירה כתובה שתהיה מרתקת ומעניינת עבור הקורא או הקוראים, יהיו מי שיהיו.

כתיבה יוצרת, לא רק לשם האומנות גם לצורך פורקן רגשי

מרגישים לחוצים, חרדים, מתוחים או עצבניים? מרגישים שהגיע רגע לחשבון נפש או לשחרר מועקות ישנות? מנחי סדנאות כתיבה ובוגרי קורסים בכתיבה יוצרת מספרים כי לכתיבה ערך חשוב גם מבחינה רגשית. רבים וטובים מרגישים תהליך הכתיבה והיצירה מצליח להעשיר את עולמם הפנימי, מביא תובנות מרתקות וגם משחרר עניינים קשים או בלתי פתורים מהעבר הקרוב או הרחוק.

יצירת סיפור חיים עבור הדורות הבאים

קורס כתיבה מתנהל תוך דיונים, מתן משימות והתנסות בכתיבה. אין דרך אחרת ללמוד כתיבה יוצרת, ללא התנסות. בוחרים נושא לומדים לבחון אותו מכל מיני זוויות, להסתכל עליו בצורה ביקורתית, אישית, חיצונית או ייצרית. משימות כתיבה הולכות ומשתכללות, בהתאם למטרת הקורס. במידה ושאיפתכם איננה לכתוב שירה למגירה או סיפורים לילדים, יתכן שבוערת בכם התשוקה לספר את סיפור חייכם. גם סדנאות כאלה ישנות, והן מציעות כלים ייחודיים. לדוגמא, כיצד להציף זיכרונות שונים וכיצד להציג קטעי זיכרונות בצורה שהופכת את הסיפור לקוהרנטי ושלם.

הנה כמה קישורים לקורסי כתיבה יוצרת:

 

אולי יעניין אותך גם:

ליווי רוחני לבני הגיל השלישי והרביעי – מדוע הוא כל כך חשוב?

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715442

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר