דף הבית » דרוש ניסיון – עבודה לגימלאים ואנשים מעל גיל 60

דרוש ניסיון – עבודה לגימלאים ואנשים מעל גיל 60

דרוש ניסיון - עבודה לגימלאים ואנשים מעל גיל 60כפי שכמעט כל מחפש עבודה לומד על בשרו, שוק התעסוקה המודרני עבר שינויים עצומים במרוצת העשורים האחרונים, ביחס לזהות מקומות העבודה, לתנאים המוצעים למועמדים, וכמובן לשכר עצמו.

בימינו, ומאחר ושוק העבודה הנוכחי מתאפיין בתחלופה מהירה של עובדים, כל עובד ימצא את עצמו בסטאטוס של מחפש עבודה לפחות פעם אחת בחייו, על כל המשתמע מכך.

אחת מהמגמות העיקריות המאפיינות את שוק העבודה הישראלי, ובמידה מסוימת גם שווקים במדינות מפותחות נוספות, היא ההעדפה של מעסיקים רבים לשכור עובדים צעירים, העדפה שפעמים רבות אינה נובעת מצורך ממשי. במקרים לא מעטים, ובשעה שעובד צעיר ועובד מבוגר בעלי כישורים זהים, מגישים מועמדות למשרה מסוימת, העובד הצעיר יקבל עדיפות אוטומטית, במה שניתן לכנות כאפליה לכל דבר על רקע גיל, ובקיצור – גילנות.

חיפוש עבודה לאחר גיל 60 – לא משימה פשוטה

בעבור מרבית האנשים, מקום עבודתם לא מהווה רק מוקד השתכרות, המאפשר להם לעמוד בתשלומי שכר הדירה, כי אם מקור ראשון במעלה לפיתוח אישי, התקדמות מקצועית, וסיפוק ממלאכתם היומיומית. בימינו, משרה מלאה תופסת למעשה למעלה משליש משעות היממה, ומשכך החשיבות של מציאת מקום עבודה אשר הולם את כישוריו וניסיונו המקצועי של האדם מקבלת חשיבות יתרה.

הבנה זו, לצד מקרים חוזרים ונשנים של אפליה על רקע גיל בשוק העבודה, אשר רובם מתרחשים מתחת לפני השטח ורק מיעוט מצומצם עולה לכותרות, הובילו להבנה כי במצב העניינים הקיים ישנו צורך בשינוי כולל של היחס למחפשי עבודה מבוגרים בשוק העבודה, הן ברמת המקרו, באמצעות פעולות לשינוי חברתי כולל, והן ברמת המיקרו, באמצעות סיוע פרטני למחפשי עבודה מבוגרים להבטיח את מקום עבודתם הבא.

לצורך כך, עמותת "והדרת", בעלת רקורד עשייתי של שנים ארוכות לטובת אזרחים ותיקים בישראל, בשיתוף פעולה עם המשרד לשוויון חברתי וארגון ג'וינט ישראל, פעלו להקמת מיזם אינטרנטי חדש, המתמקד בשני המאפיינים שלהלן – מחד לשמש כפורטל תעסוקה המיועד ספציפית עבור מחפשי עבודה מבוגרים, ומאידך לשמש ככלי לשינוי תפיסתי בקרב מעסיקים בישראל, תוך חידוד הערך המוסף המתקבל מהעסקת עובדים מבוגרים במקום עבודתם, הן בהיבט הניסיון המצטבר, והן בהיבט הנאמנות למקום העבודה.

אודות אתר "דרוש ניסיון"

שמו של אתר האינטרנט, המופעל כאמור מטעם עמותת "והדרת", הינו "דרוש ניסיון – פורטל התעסוקה לאזרחים מבוגרים". קהל היעד של האתר מתרכז בשתי אוכלוסיות יעד עיקריות:

  • עבור מחפשי עבודה מבוגרים – האתר כולל מספר רב של הצעות עבודה שונות, אשר מתעדכנות מדי יום ביומו, כאשר הייחוד בהצעות עבודה אלו הוא שאינן מכוונות, בדומה למשרות רבות המפורסמות באתרי דרושים נוספים, לצעירים בגילם. כל אחת ואחת מהעבודות המפורסמות באתר מותאמות עבור מחפשי עבודה בגילאים מבוגרים, וזאת על דעת המעסיק העומד מאחורי ההודעה.

בנוסף, האתר כולל גם כלים שימושיים למחפשי עבודה בגיל מבוגר, וביניהם מדריך לבניית קורות חיים, מאמרים רלוונטיים עבוד מחפשי עבודה, טיפים שונים במסגרת החיפוש, ותוכן נוסף, המתעדכן תדיר.

עבור מעסיקים השוקלים אפשרות להעסיק עובדים מבוגרים – האתר כולל דגשים לעניין היתרונות הכרוכים בהעסקת עובדים מבוגרים, ומאפשר לכל מעסיק המעוניין בכך לפרסם משרה במהירות ובקלות.

עם זאת, האתר לא מסתפק הכך – ופעילי עמותת והדרת פונים ישירות באופן שוטף למעסיקים ישראלים, בדגש על חברות גדולות ומבוססות במשק הישראלי, במטרה לקדם שיתוף פעולה ולהגדיל את היקף המשרות המוצעות באתר, וכך גם לסייע בשינוי האקלים החברתי, המעניק עדיפות לעובדים צעירים על פני מבוגרים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715442

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר