דף הבית » מתהלכים בארץ: טיולים מאורגנים בישראל לבני 60+

מתהלכים בארץ: טיולים מאורגנים בישראל לבני 60+

בשטחה הצנוע יחסית של ישראל נחבאות אין ספור פינות חמד. ברחבי הערים, הקיבוצים, המושבים, הוואדיות, ההרים סע וטייל ברחבי ישראל: טיולים מאורגנים בארץ לבני 60 +ואתרי המורשת נחבאים אין ספור סיפורים שצריך לספר ועובדות מרתקות שכדאי לגלות. כיום, טיולים מאורגנים בהחלט אינם מיועדים לצעירים בלבד. המשמעות של טיולים מאורגנים לבני 60 +: ליהנות קרוב לבית, בקצב שלכם.

בלי דיוטי פרי ובלי כרטיסי טיסה: חוזרים לטייל בארץ

רבים מבני הגיל השלישי כיום יוצאים לטיולים ולנופש בארץ ומחוצה לה. הצעות שיווקיות לטיסות, לפנסיונרים ולמבוגרים, הפכו לשיחת היום אבל לפני שממהרים לעלות על מטוס, לראות עולם, שאלו את עצמכם – עד כמה אתם מכירים את הארץ הטובה שלנו, באמת? אם כבר מזמן לא יצאתם וטיילתם ברחבי ישראל, זה הזמן להצטרף לטיול מאורגן ולגלות מחדש את היופי שבשבילים, את האגמים והמעיינות, את התרבויות ההיסטוריות או המערות, את העמקים או ההרים הנישאים. סגנונות הטיול מגוונים ובקבוצה, נרקמים קשרים חברתיים והאווירה נעימה מאין כמוה. זו גם תעסוקה נהדרת לבני 60 בזמן משבר הקורונה.

קבוצה מובחרת של אנשים שמטיילת בקצב שלכם

קבוצה מאורגנת של מטיילים איננה חייבת בהכרח להיות הומוגנית. אבל יש הרבה היגיון וחוכמה בטיולים מאורגנים שמיועדים אך ורק לבני ה-60 +. נכון, חלק מאיתנו נמצאים בכושר מעולה ובריאות איתנה ובכל זאת, למה להתחרות בריצה עם צעירים קצרי רוח שרוצים לכבוש את השבילים בקצב מהיר ושקועים עמוק בתוך הטלפון הנייד בכל רגע פנוי? טיולים מאורגנים לבני הגיל השלישי לובשים צורה נינוחה, שמתאימה בדיוק לקצב החיים, ליכולת הגופנית אך גם לסקרנות ולשלווה שלא תמיד מוערכים על ידי הצעירים.

טיולים שכאלה צריכים להיות מתוכננים היטב, תוך התייחסות ליכולות הפיזיות שמתלוות לגיל מבוגר, לחושים שכבר אינם חדים כמו פעם. אגב, קבוצות מטיילים לפנסיונרים בהחלט יכולות אתגריות יחסית. לבעלי כושר גבוה ותשוקה לאטרקציות עם יותר אקשן, פשוט צריך למצוא את טיולי המבוגרים שמתאימים לכך. לפני שמצטרפים לטיול מאורגן כדי לבדוק את הדברים הבאים:

  • אורך המסלול ודרגת הקושי – אם 10 או 20 קילומטרים הם יותר מדי, 3 או 5 קילומטרים יכולים להיות בחירה נכונה.
  • אזור גיאוגרפי – טיולי חוץ קבוצות לבני הגיל השלישי מתקיימים מצפון ועד דרום. את האזור הגיאוגרפי כדאי לבחור בהתאם לעונות השנה, תקופות פריחה וכדומה.
  • מדריך/ה מיומנים – וודאו שמדריכי הטיול המלווים אתכם הינם מורי דרך מיומנים ועדיף, עם ניסיון בליווי טיולי מבוגרים.
  • הצטרפו לקבוצה שמטיילת בסגנון שמתאים לכם – טיולים וסיורים מתקיימים לא רק באתרי טבע אלא גם בערים מרכזיות, בסביבה אורבנית, טיולי שווקים, טיולי נמלים או חופים ועוד.

במקום לטרוח ולארגן טיול, מתכננים את הטיול עבורנו

בטיולים מאורגנים, קורה לא אחת שהחוויה החברתית תורמת הרבה מאוד להנאה מהטיול. אם אתם רוצים לטייל בקצב שלכם, בלי הפרעות, בלי עגלות של תינוקות או ילדים סביב, הצטרפו לקבוצה מאורגנת. טיולים מאורגנים בארץ, שלא כמו טיולים מעבר לים, מציעים לנו גיחה קצרה של יציאה מהשגרה. לא צריך להכין דרכונים, לא צריך לטרוח ולארוז תיקים וגם לא צריך לשבור תוכניות חיסכון. כאשר נדמה שחצי מדינה נדבקה בקדחת הטיסות, צריך לעצור ולזכור שלא תמיד רוצים כל כך לטרוח או להוציא הון. כשרוצים לתפוס שלווה וליהנות, עם קבוצה טובה של אנשים טובים, עם הדרכה מקיפה וסיפורים מרתקים, מה יותר טבעי מזה? בפעם הבאה שמתחשק לכם לבלות מחוץ לבית, עם טבע ונוף או בטיול אורבני, לא תצטרכו לטרוח הרבה. צאו וסעו לטייל, ברחבי ישראל, עם טיול מאורגן שמתארגן במיוחד למענכם, בשילוב אווירה חברתית בטעם שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם:

התנדבות בגיל הזהב – מדוע זה משמעותי?

יזמות בגיל השלישי – השקעות כספיות בגיל 60 פלוס

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715442

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר