דף הבית » אפשרויות תעסוקה לבני 60 בזמן משבר הקורונה

אפשרויות תעסוקה לבני 60 בזמן משבר הקורונה

הקורואפשרויות תעסוקה לבני 60 בזמן משבר תעסוקה לבני 60 בזמן קורונהנה עדיין כאן, סגר בא וסגר הולך ועדיין, כולנו רחוקים משגרת החיים כרחוק מזרח ממערב. במיוחד לבני ה-60 שבינינו (קבוצת הסיכון), נדמה כי כל אותם עיסוקים או תחביבים שקיבלנו כמובנים מאליהם, בלתי אפשריים או מסוכנים כעת. אבל גם כשאסור להתקהל וכשהקורונה עדיין כאן, עדיין ישנן אין ספור אפשרויות לתעסוקה. ברעיונות שנציג לכם כעת תמצאו שפע של אפשרויות, לכל טעם, בלי להסתכן, בלי להידבק, בלי להתקהל.

לשמור על חיים בריאים ומאוזנים יותר, דווקא בזמן קורונה

יש בינינו כאלה שכל יציאה החוצה מהבית מעוררת אצלם חשש. אחרים מתייחסים למצב בצורה קלילה יותר, ובכל זאת אין להתכחש לעובדות. הציבור הרחב ובפרט המבוגרים, מתקשים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל. חדרי הכושר סגורים, מינויים לבריכות השחייה מוקפאים. ובכל זאת, ספורט, התעמלות ותנועה חשובים גם כיום, אולי אפילו יותר מתמיד. חשוב להזיז את הגוף, גם בכדי להישאר בריאים וגם למען רווחתינו הנפשית. איך עושים את זה? כמה אפשרויות תעסוקה לגיל השלישי בזמן קורונה:

  • הצטרפו להתעמלות בזום: שיעורי התעמלות וכושר גם לבני ה-60 וגם לבני גיל הזהב בכלל מתקיימים במסגרות שונות. חלק ממכוני הכושר, סטודיו לפילטיס וכיוצא באלה, מקיימים שיעורים למנויים (ויש גם שיעורים בחינם).
  • צאו לצעידות בשעות המוקדמות: אם אתם חוששים לצאת החוצה בימים אלה בגלל הדבקה אפשרית, קומו מוקדם יותר. בשעות מוקדמות, הרחובות ריקים, ניתן לצאת להליכות ברחוב או בפארקים, בלי שישנם התקהלויות מסביב.
  • תרגילים ביו טיוב – בערוץ יו טיוב באינטרנט תמצאו אין ספור הצעות לתרגילי כושר מכל הסוגים, למתחילים או למתקדמים. אין חשיבות לשעה, בכל רגע מתאים, פתחו את המחשב או הטלפון, שחררו את הגוף, התמתחו, בצעו כפיפות, תרגילי משקולות וכל דבר אחר שתרצו.

זה זמן נפלא גם להעשרה

האינטרנט, הרשתות החברתיות, זום וכיוצא באלה, מאפשרים לכל הרוצה בכך להצטרף לקורסים בשלל תחומים. גם בזמן קורונה, תוכלו ללמוד דברים חדשים ולמלא את הזמן בתעסוקה מרתקת. כל קורס (כמעט) שתעלו על הדעת, תוכלו למצוא כיום בצורה מקוונת, אפילו קורסים אקדמאים (ראו: תואר אקדמי בגיל מאוחר). מבחר דוגמאות:

  • קורס כתיבה יוצרת / סיפורי חיים – אם חיידק הכתיבה בוער בכם, תוכלו להצטרף לסדנת כתיבה לסיפורים, שירים, מחזות ועוד. קורסים ייעודיים יכולים ללמד אתכם כיצד להפוך את סיפור החיים האישי שלכם לספר מרתק ומעניין.
  • קורס צילום בסמרטפון – הסמארטפון שצמוד אלינו כולל בדרך כלל מצלמה, לפעמים אפילו איכותית במיוחד. קורסי צילום ייעודיים ילמדו אתכם כיצד לצלם טוב יותר, איך לשים את התמונה בפרספקטיבה וכיצד לשכלל את התוצאה באמצעות כלי עיבוד תמונות.
  • לימודי נגינה – כיום אפילו ללמוד לנגן אפשר אונליין. פסנתר, כינור, חליל, אקורדיון, לימודי תווים, ברשת תמצאו פלטפורמות שמקשרות בין לומדים לבין מורי נגינה נבחרים.
  • לימודי שפות ו"חברים לעט" אונליין – אפליקציות לימוד שפות (חלקן בחינם) יאפשרו לכם לרכוש שפה חדשה, רק תבחרו. בהמשך תוכלו לשוחח בסקייפ או דרך אתרים ייעודיים, עם אנשים מהעולם בתחליף המודרני של "חברים לעט".

אפשר לטייל, לשיר ולהיפגש גם מבלי לעזוב את הבית

כשהשמיים סגורים ומרבית המטוסים מושבתים, עדיין אפשר לצאת לטייל בחו"ל (או בארץ), והפעם – מבלי לצאת מהבית. הרצאות מקוונות, בזום ובאינטרנט מפי מדריכי טיולים או הרפתקנים מנוסים ייקחו אתכם לשעה קלה רחוק מכאן. ההרצאות מלוות בשקופיות, סרטונים, המחשות והסברים על תרבויות, מקומות, עמים, אטרקציות ועוד. בלי דרכון ובלי ג'ט לג. לא מתאים לכם? מתגעגעים לשירה בציבור או סתם להיפגש עם חברים? אפליקציות שונות ובראשן זום מאפשרות ליצור קבוצות מכל סוג, לשיחות, שירה בציבור, בישול והחלפת מתכונים וכל דבר אחר שרוצים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715442

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר